هر آنچه که یک مهندس مواد و جوش باید بدانند
هر آنچه که یک مهندس مواد و جوش باید بدانند

هر آنچه که یک مهندس مواد و جوش باید بدانند

پایگاه جوش ایران

دانلود رایگان چند فیلم جوشکاری

دانلود رایگان چند فیلم از مراحل تولید در کارخانه(جوشکاری)

نقل قول :
چند فیلم از مراحل تولید در کارخانه قرار می دهم که برای دانشجویان و همکاران که تازه مشغول به کار شده اند می تواند مفید باشد.
اولین فیلمی که قرار خواهم داد مربوط به جوشکاری زیرپودری است که به صورت خودکار انجام می شود. در فیلم مواردی نظیر نحوه جوشکاری، حوضچه مذاب نزدیک نازل، گل جوش پس از جوشکاری و کیفیت جوش اجرا شده می تواند قابل توجه باشد.
(حجم فیلم ها فشده شده و فرمت فیلم ها mp4 می باشد.)
... 
 

برای دانلود جوشکاری زیرپودری از ایران سازه اینجا کلیک کنید...

برای دانلود سوراخکاری قطعات توسط دریل صنعتی از ایران سازه اینجا کلیک کنید...

برای دانلود سوراخکاری قطعات از ایران سازه اینجا کلیک کنید...

برای دانلود گرم کردن قطعات فولادی برای آراد شدن تنش های حرارتی و برگشتن قوس ورق به حالت ورق پس از جوشکاری از ایران سازه اینجا کلیک کنید...

نظرات 1 + ارسال نظر
behzad سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.welding-engineers.tk

با سلام خدمت شما دوست گرامی
من مدیر وبلاگ مهندسان جوش هستم خوشحال شدم من با شما تماس گرفتم ولی مثل اینکه خط شما قطع بود من آماده هستم که شما رو به عنوان نویسند وبلاگ در خواست بدم
http://welding-engineers.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد